Sunday 6 August 2017

Pico Forexegyetem


Profit. hu - kezeld nyeresgesen megtakartsaidat Tzsde s Forex okt. Lgy pnzgyileg szabad kezeld nyeresgesen megtakartsaidat Biztonsgos kockzatkezelsi rendszerek Hatkony elemzsi logika N. Palavras-chave: tzsde, rszvny, forex, deviza, kereskeds, forexegyetem, forexegyetem. hu, my lett a forexegyetemmel Última verificação: 4 dias atrás Status de segurança: Bom Este site não é Perigoso Tzsdrl-forexrl a mdiban quotHa az ember a fejbe nti pnztrcjt, azt senki nem veheti el tle. Um direito de autor de direitos autorais por atividade suspeita ou malware Copyright copy 20122017 Sur. lyCriando a comunidade para pequenas e médias empresas do Reino Unido para se conectar e crescer, os fóruns de negócios do Reino Unido atende a discussão da comunidade no local e a rede entre centenas de Milhares de pequenos empresários e empresários. Ao combinar a comunidade mais ativa de tomadores de decisão das pequenas empresas do Reino Unido, onde mais de 25.000 postagens são feitas a cada mês, com conteúdo estruturado, relevante e convincente editorial, o UK Business Forums permite que as marcas envolvam as pequenas empresas de forma significativa e com impacto. Vital Stats 430,220 Visitantes únicos por mês 266,000 Membros perfilados 880,890 Páginas únicas por mês 35 Visitas mensais a partir de dispositivos móveis Pacote de mídia Complete o formulário abaixo para baixar o UKBusinessForums. co. uk media packdv mindenkinek, aki mais ezt olvassa Tovbbra é masszv a tavasz, Akrcsak az EURUSD, vagy a oldies de OURO. Tegnap, vagyis ma, mivel jfl utn volt, de mg sttben, tltem letem els fldrengst. Mindezt azrt, mert ppen EURUSD-n volt egy ktsem s nem akartam durante a noite hagyni babysitter nlkl. Megrz lmny volt, de annl inkbb figyelemre mlt. Az egyszer, emberek szmra gyakran fel sem tnik, hogy mennyire esendek vagyunk, mennyire nincs befolysunk arra vonatkozan, hogy mi is trtnik velnk. Na mindegy, ez csak egy kis kitr volt. Um sicerlt de fldn kvl a teszt szmlmat é megrengetni. Aki olvasta korbbi posztomat az tudja, hogy 500 USD les szmlt nyitottam nemrg, mindezt azrt, mert tesztelem Pintr Pter s a ForexEgyetem, também conhecido como Profit. hu stratgijt. Mindezt teszem azrt, mert alkalmam nylt l pldn keresztl ltnom azt a szmomra é megdbbent tnyt, hogy ez tnyleg mkdik. Az 500 - como szmlm valban megrengett, sikerlt legyalulnom 397 USD-ig, szval tlptem a 400-as llektani hatrt. Hiba csak 3 USD a difi, az pont elg. Nem hagytam annyiban, elkezdtem agyalni, hogyan tudnm kiegszteni a stratgit sajt megltsaimmal, technikimmal, s az eddigi tapasztalataimmal, amikkel eddigi comerciante plyafutsom alatt felhalmoztam. Ennek ksznheten sikerlt a tallati arnyomat (minimlisan nvelni), melyet demo account ktsekkel teszteltem, random devizaprokon s haszontl fggetlenl. Csinltam a finomtott mdszerrel ugyan annyi ktst, mint a mr meglvvel s szezetettem a kettt. Ez j mdszer arra, hogy a technikai rszt csiszolja az ember. Szval valamelyest javult az eddigi 50-50 os tallati arnyom. Ezen kvl sikerlt megvilgosodnom. Rjttem, egy cikket olvasva, tulajdonkppen krva mindegy mikor lpnk be. Akr random ssze vissza nyitogathatnnk pozikat, ha j moneynk, akkor é pluszosak lehetnk a vgn. Persze ha tudod, hogy mikor kell belpni, s kilpni, akkor sokkal nagyobb mrtkben lehetek plusszos, de enlkl is kereshetsz pnzt. Szval rgyrtam um gerenciamento de dinheiro-re. Elkezdtem szmolgatni minden kts eltt az RR rtket, lotmretet, (br ez tbbnyire 0.1-nl nem lehet nagyobb 500-as szmla esetn). A lnyeg, hogy kalkullni kell ezerrel. Na, nem toca nemzz, van r egy ppec indiktor. Fel é tltm ide: SIMULATOR DE RECOMPENSÃO DE RISCOS Szerintem a fenti indiktor elengedhetetlen a kereskedshez. Nekem van olyan chartom (USDHUF), aki csak ez az indiktor van fent, meg nhny trendvonal, amiket berajzoltam. Egyszeren csodlatos s minden szmlra ser lehet lltani. Olyan, mintha letudnd vele szimullni a belpst. Tudod egrrel lltani a szimullt SL s TP szintedet a charton, valamint kirja, hogy mennyi lenne a kockztatott sszeged, nyeresged, ezek milyen arnyban llnak egymssal s az elre belltott kockzat szerint mekkora lotot kthetsz. Egyszeren imdom. Ha tudna fzni s mosogatni, mg felesgl é vennm. ) Na j, inkbb csak lehetne a fegyverhordozm. ) Egy sz mint szz, um finomtsokkal s a money management-el, sikerlt 724 USD-re feltornsznom a szmlt. Jelenleg ennyit nyom, ami elg szp ahhoz kpest, hogy volt 397 é. Folytatom a kereskedst, illetve a folyamatos tjkoztatst. Szp tavaszt mindenkinek Peace Offshore Lovag me a mai trade les szmlmrl, Trendkvet stratgimmal s annak minden fegyvervel. Elre szlok, hogy slyos millik nem fognak repkedni, csupn a 455 USD-re amortizldott conta-ommal prblgattam egy kicsit az j trendkvet stratgit pozci ptssel s kockzat menedzsment-el. Illetve minilotokkal. A kp kattintssal nagythat. Dlutn egytl ltem gp el, ekkor szleltem az els szignlt. Belptem ht, egy laza 0.1-es mikrval, nagyobban nem engedett a szmla, br a tkettt elbrta volna, de ht ugye az RR mindenek eltt. Az els szignl elg egyrtelm volt, nem gondolkodtam sokat, cselekedtem, aztn vrtam. Az els SL picit magasabban volt, mint ahogy azt jelltem, mg r volt szmolva a spread-em. Kicsivel ksbb jtt a kvetkez szignl, ez szintn egyrtelm volt, jabb kts kvetkezett. Ezek utn beraktam az tlagr indiktoromat a chartra. Ezt ltjtok narancssrga vkony vonallal, illetve egy msik nyl az els helyt mutatja. A msodik beszll utn, uma parada szintemet az tlagr al egszen picivel hztam, ezzel mr semmilyen tovbbi kockzatom nem volt. Mivel ha az egyik trade vesztesges é lesz, um msik mg mindig nyer annyit, hogy a kett nulla legyen. Csodlatos, nemde. ) Na, de amint azt a kpen é ltjtok, kistoppolsrl sz sem volt. Elindult az r tovbb. Ha nagyobb szmlm lett volna, akkor a msodik trade-et, sr. Nagyobb lottal ktttem volna, mivel akkor é uma empresa que não pode deixar o serviço, mas não é a empresa. Um comércio harmnik, pedig valami giga lot-ot kellett volna nyitnom. De uma margem, miatt ezt, a maioria dos kihagytam, s inkbb maradtam a biztos 0.1-nl. A harmadik szignlom é egyrtelm volt. A harmadik kts utn, megint csak az tlagrhoz kzel helyeztem el a stoppomat, br ekkor mr 50 USD biztos profitban voltam. A harmadik trade utni rmozgsok kivrst kveten, mg kzelebb hztam a stoppot, mivel jabb szignl ltszott kialakulni, ekkor mr 90 USD biztos profitom volt. Fontos, hogy minden szignl eltt megvizsgltam a Lehetsges RR rtket, s csak akkor szlltam be, ha az megfelel volt. A negyedik legvgs szignlnl ez mr nem volt nyemre val, ezrt ezt inkbb kihagytam. Vrtam egy keveset, ez mr nem ltszik a kpen, de a piac fordulni ltszott, gy zrtam minden pozit. A vgs hasznom 61, 14 s 41 USD volt az egyes ktseken. Ez nem é rossz, um truque szmlhoz kpest. Nagy lehetsgek vannak ebben a rendszerben, ez mr vilgos szmomra. Amint ltjtok tnyleg nincs semmilyen indiktorom, csak egy 7X5 DMA, amit halovny szrkvel raktam ki. Ezen kvl van az tlagr, illetve a tbbi spread jelz s egyb alapvet infkat kzl indiktor. Ezeken kvl az SL szinteket egy experttel mozgatom, egyszerre. Ez utbbi azrt is hasznos, mert ha egh meglv trade mell egy jabbat nyitok, akkor annak automatikusan az lesz a stopszintje, mint az elznek. Gy a stopok egyttesen menedzselhetek s nincs az, hogy az ember elfelejt stoppot belltani. Nagyon tetszett az, hogy ugyan valdi pnzzel kereskedtem, mgsem volt grcs a gyomromban. O comércio comercial é necessário, de vgig nyugodt tudtam maradni, mivel a szignl egyrtelm volt. A msodik trade megktse utn, pedig mr okom sem volt idegeskedni, mivel nullban voltam. A Pszichikai terhels jval kisebb, mint az eddig alkalmazott stratgiimnl. Teljesen mshogy llok a piachoz. Mr nem a fordulk lehetsges helyt prblom megllaptani. Hanem a trendeket keresem. Amint megvan uma tendência, mr csak egy countertrendet kell kivrnom s ennyi. Nmi trelmet ignyel a dolog, valamint a megfelel RR elengedhetetlen hozz, de ha egyszer elindul, akkor nem lehet meglltani. Tovbbi j kereskedst mindenkinek. Peace Offshore Lovag dv ismt mindenkinek Itt a tavasz, nylnak a virgok, zldlnek a fk, folkk mg mindig radnak, egyeseknek kirobban maratoni teljestmnyk van, mg msok csak a tzsdn shortolnak goldot. Sajnos utbbi idben elfoglaltsgaim miatt nem volt sok idm blogolni, gy mais igyekszem egy rvid sszefoglalt rni arrl, milyen dntsre jutottam. Tovbb, hogy mik vezettek ebbe az irnyba. Mint azt mr korbban rtam, egy olyan stratgia alapjn kereskedem, amely DiNapoli elveken nyugszik, viszont annak egy tovbbfejlesztett s modernizltabb vltozata, gy a ltez legdurvbb fibonacci mgia amivel a piacot lehet csapolni. Ebbl kvetkezik, hogy belpsi szintjeim meghatrozshoz nha olyan elvont kvetkeztetseket hasznlok, melyek alacsony idskon szinte le letetetlentik a kereskedst. Nem beszlve a nem megfelel RR menedzsmentrl. Mint tudjuk a Fibo szintek nem ppen idelisak a megfelel RR stratgia kialaktshoz. Nem elg, hogy szmolni kell, um stratgim rengeteg indiktorra alapul. Az alap Metatrader templatemben 3 darab oszcilltor tpus indiktor van. Az alap template-emet szoktam rhzni egy-egy j chartra, hogy ttekint kpet kapjak a helyzetrl. (Ezt a template-et mr lthatttok j nhny kpben korbban). Egy sz mint szz, kezd egy kicsit bonyolult s rosszul menedzselhet lenni a dolog, fleg gy, hogy mais egyb munkim megszaporodtak, melyekre a tzsdn kvl kell idt szaktanom. Legyen akrmilyen bonyolult é um stratgim, azt mgis csak n alkottam. Az n elkpzelseim alapjn mkdik, s profitot termel, mr lassan majdnem egy ve. Szval nem panaszkodom, inkbb amolyan perverz mdon rlk é neki, hogy gy kellett kezdenem a tzsdt. Nha j, az, ha az ember a nehezebb vgt fogja meg a dolgoknak, ezltal a ksbbiekben knnyebben tud mr ptkezni, s valamilyen mdon szlesebb ltkrrel fog rendelkezni. Ezt mr mshol é tapasztaltam, nem csak a Tzsdben. Szval egy mkd stratgia alkalmazsnak elnehezlse, mg nmagban nem indok a vltsra. Mindig kell mg valami, ami prosul a lustasghoz. Ez nlam sincs mskpp, st mondhatni a lustasgnak ehhez vajmi kevs kze van. A dntsem oroszlnrsze egy rajtam kvl ll kls tnyez miatt alakult gy. Nemrgiben ugyanis sszefutottam egy rgi kedves bartommal, aki szintn kereskedik. T é n fertztem meg anno, s szpen lassan ptgette magnak a stratgijt, kereskedett rendszeresen. Egy ideig figyelemmel kvettem, akkoriban mg vesztesges volt. Ezek utn hnapokig nem tallkoztunk, csak nemrgiben futottunk ssze. Beszlgettnk, megkrdeztem, holtz tart, tzsdben, elvgre rgta nem lttam. Elmeslte, hogy kereskedik tovbbra é, szinte minden hten 3-4 napot ldoz a forex oltrn s elkpeszt profitokrl szmolt be. Termszetesen nem hittem el, krtem, hogy mutassa meg, mivel n nem vagyok egy szkeptikus fajta, de tnyleg nem lttam mg olyat, hogy valaki napon bell 6000 USD-t termeljen EURUSD kereszten. Mobiljn mutatta meg a szmla trtnett, ainda não tem akartam hinni a szememnek. S akkor azt mondta, hogy ennl um 6000-nl volt mr neki jval tbb é, csak mais erre emlkszik, mert ez volt legutoljra. Na, ht ez mr vgkpp kiverte a biztostkot. Nzegettem a kereskedsi logjait, tnyleg igazat mondott. Tulajdonkppen tbb szzszorost kereste kb. Ugyan annyi id alatt, mint amit n kerestem. Krdeztem tle. Na j inkbb knyrgtem neki, hogy rulja el, mi a titka. Azt mondta egyszer rendszer alapjn kereskedik, 5000 USD alaptkvel, melyet kb 2-3 ht alatt tud megduplzni. Elmondsa szerint semmi bonyolult nincs a stratgijba, oszcilll indiktorokat egyltaln nem hasznl. RSI, Stochastic, MACD, ezek mind tvol llnak tle, st mg mozg tlagra sem vetemedik. Az egsz stratgia trend irny kereskedsen alapul. Minden trendnek szmt, amiben ki tudnak alakulni counter trendek. Ezeket megjellgeti trendvonalakkal, s ha az r metszi, elmondsa szerint letri uma tendência de contagem, akkor belp trend irnyba. Van sszesen 5 ilyen letrsi szignlja amelyek klnbz kialakulsi paramterekkel rendelkeznek. Pldul oldalaz piac kitrst meg tudja kereskedni, stb. Ehhez az 5 szignlhoz, tulajdonkppen semmilyen indiktor nem kell, st ezek szerinte sok esetben flre vezetek. Egyetlen indiktor, amit hasznl az ATR 100-as. Average True Range 100 - como periodicitssal. De ezt sem linerisan grafikonknt brzolja, hanem van egy indiktora, ami az ppen aktulis rtket szmokkal kirja a chartra. Ezen kvl nha hasznl Donchian szalagot, illetve egy gynevezett Supertrend indiktort, br ezeket csak akkor, ha kilpsi pontot keres. Mindehhez prosul egy tkletes RR management, teht sosem bukik tbbet, mint amennyit nyer, st elmondsa szerint a rendszere tallati arnya mindssze 50-os. A Payless szintje viszont olyan j, hogy mocskosul poftlan profitot termel vele. Megkrtem, por favor, não deixe de usar o meio-campo, gy egy ksbbi idpontban megint tallkoztunk. Kb 15-20 perc kellett ahhoz, hogy a teljes stratgit elmagyarzza s n azt megrtsem. Le voltam nygzve, hogy lehet egy ilyen egyszer stratgia ilyen j. Viszont mg ​​mindig nem rtettem, hogy lehet ilyen egyszer szignlok mellett ekkora um lucro. Elmondta, hogy nem um nagy lotmret miatt. Nem nyitott 3 lotnl nagyobbat soha, azt é csak ritkn. Amikor a szignlok egyms utn megismteltk egymst, teht egy trendben tbbszr é elfordultak, akkor jabb s jabb ktseket csinlt. É um pedacinho halmozta egymsra. Innen a stratgia neve, trendkvet stratgia pozci ptssel s kockzat menedzsmenttel, vagy vilgiasan mondva piramis ptssel. (Korbban az n stratgimban fel sem merlt a pozci pts lehetsge. Egy kontraktusra volt kihegyezve, mindig é egy ktsben gondolkoztam. Hogy lehettem ennyire vak. Na mindegy.) Miutn a msodik pozcit megnyitja, s az elkezd j irnyba mozogni, teht plusszos lesz a Trade mindkt ktse, akkor fogja az SL szinteteket, s mindkettt behzza a kt kontraktus tlag ra al, vagy fl attl fggen, hogy merre megy uma tendência. Ezzel biztostva, hogy a msodik kts utn, tulajdonkppen mr semmilyen kockzata nincs. Persze nem ll meg a msodik ktsnl, gyakran elmegy t, vagy akr ht nyitott pozciig egyszerre. A lnyeg, hogy az SL szinteket egyszerre mdostja, s mindig a ktsek tlag rhoz mrten pozitv tartomnyban tartja ket. Krdeztem, hogy honnt jtt erre r, um szignlokat hogy tapasztalta ki, mi vezette t erre az egyszer tra Azt mondta, hogy elment mg ​​tavaly Pintr Pter, akkor mg Forexegyetemes tbb napos oktatsra. Azta mr profit. hu, nem forexegyetem. Ott kapta um estratgigo s um gerenciamento de dinheiro alapokat. Rengetegszer sszefutottam mr velk n é um neten, de sose gondoltam volna, st n megmondom szintn nem hittem a forex oktatsokban. Fleg nem azokban, amikben nagy um bdzs de marketing. Aki tnyleg j s lehet tle tanulni, az gysem reklmozza magt. Gondoltam ezidig. Na persze ez nem jelenti azt, hogy rohanok Pintr r oktatsra. Elszr megprblom, hogy valban mkdik-e a stratgia. Kitapasztalom, hogy n tudom-e zemeltetni, s milyen hatssal lesz rm, hogy abszolt indiktorok nlkl kereskedem. Szmomra ez mg j. (Egybknt n é ismertettem vele a kereskedsi rendszeremet, kb 45 perc magyarzs utn feladta, mert nem rtette. Nem azrt mert segg hlye fazon, hanem egyszeren nem ehhez van szokva, gy nem ll r az agya. Vagy a stratgim tnyleg szar s tl bonyolult .) A puding prbja az evs, gy ht nyitottam é egy 500 USD les szmlt. Nem nagyon szeretek demzni, jobb szeretem lesben kiprblni, az 500 USD pedig egy olyan sszeg, amit mg minilotokkal s 1: 500-como tketttellel meg lehet mozgatni, S taln elbukni sem akkora rvgs. Na meg aztn demzni sencs mit egy ilyen egyszer stratgin nemde. Szval mr egy - msfl hete tolom. Um szmla volt mr 610 dollrban, a maioria dos penn 455 krnykn ll. Br hozz kell tegyem, az RR managementem nem ppen a legfnyesebb, gyakran van a szmla pozcinknt 10-15 vesztesgnek kitve, de ht ez a kis tke htrnya. Jelenleg a stratgia csiszolgatsn dolgozom. Megnzem mi az amivel egyediv, Offshore Lovagoss tudom tenni. Mr csinltam vele nhny ktst s meglep szmomra, hogy az indiktorok egyltaln nem hinyoznak, RSI s trsaik. Egyetlen dolog amit n hinyolok az egy mozgtlag, vagy jelen esetemben DMA. Ha egy Desplacado Moving Average-et rdobok a chartra, akkor nekem gy ttekinthetbb s gyakran um trendek é egyrtelmbbek. Gy trtnt ht, hogy a megksett tavasz j lehetsgeket hozott szmomra, remlem sikerl kiaknznom, elvgre trendek mindig voltak s lesznek. Tovbbi j kereskedst mindenkinek. Peace Offshore Lovag Kszntm, kedves Offshore Lovag olvasimat. Rmmel ltom, hogy megszaporodtatok, mr 300 felett a szmll. Megdbbensemre, nagyon sokan klfldrl (nem Magyarorszgrl) olvasstok um blogot, de um faszrt vagyok ezen meglepdve, elvgre Offshore. Na mindegy, mg egy kicsit msnapos vagyok a hsvt htf utn. Hrek a konyhbl, vagyis onnan ahol azt fzik, amit mi megesznk, vagyis a Parlamentbl. Az a nagy szerencsje a konyhsoknak, hogy miutn megettk, nem visszk vissza amit kapunk tlk, mivel a WC nem ott van. Az ember meg klnben sem szarik oda, ahonnt enni kap. Legyen akrmilyen szar é um konyha. Ezzel rviden azt hiszem jellemeztem é hozzllsomat a politikhoz. Minden esetre mais pozitv hazugsgok radnak a konyhbl, rgtn itt is az els. Brsszeli elvtrsaknak jelentem, hogy a kltsgvetsi hiny, csupn a GDP 2,1-a. Azt a htszentsgit, ht ennl szebben nem é lehetett volna mondani, hogy szarok vagyunk, de kevsb olyan szarok, mint tavaly ilyenkor. Le a kalappal um eltt de marketing. Csak az a baj, hogy a brsszeli elvtrsak rhgnek azon, hogy mi ezzel mg meg é vagged. Az idei eddigi szgyenszmunk 2,1. Gratullok hozz, szintn. Hozz kell tenni, hogy csupn azrt, mert szinte semmi kiads nem volt. Nem kellett autplyt, stadiont pteni, ha volt é valami, akkor az germn honfitrsaink jvoltbl plt. Igen, ott mg tudnak adt fizetni. Kvetkez hr, aminek hallatn lefordultam a szkrl. Az orszg legnagyobb Offshore Lovagjnak, Simor Andrsnak a pozcijt rkl delikvens, nevezzk t Most Sasszem Simplicity Doktornak, tett egy teljes mrtkben hozz ill kijelentst: Nem tart sajttjkoztatt a Magyar Nemzeti Bank j elnke holnap a kamatdntst kveten. Um jegybank arrl é tjkoztatta uma Reuters hrgynksget, hogy a jvben nem é lez tbbszr kamatdnt lst kvet sajttjkoztat, rta a portfolio. hu. Ht krdezem n, hogy kedves Simplicidade Doktorr aludni tetszett kzgz egyetemen, amikor a Spike kereskedelmet oktattk Vagy ppen szvdgleszt pillantsokkal hdtotta meg hlgytrsait az eladteremben, kihasznlva hatrtalan ltternek elnyeit Ennyire hlye nem lehet valaki. Ha n lennk MNB elnk gy intznm, hogy a bejelents informci tartalmt csak n tudjam elre. Elzetesen bektnk USDHUF-ra 50 LOT-ot, longo irnyba, de um biztonsg kedvrt EURHUF-on é egy laza 40-est, aztn benygnm, hogy 4.5. Majd amikor vge van a sajttjkoztatnak, mint aki jl vgezte dolgt, belnk az Audiba, kicsapnm um laptop, s zrnm a pozcikat, kiszllnk a slyos tz ezrekkel. St, az é lehet, hogy 1-2 ilyen bejelents utn, sr. Brelnk egy mocskos szj, rebelde vr Corvinus hallgatt, olyanbl mais gy é sok munkanlkli szaladgl, aztn betantanm, hogy zrja a pozikat, amikor a legjobb. Azrt egy best of videt belinkelnk Sasszem Simplicity Doktorrl, csak, hogy aki mg nem ismern, megtudja, kirl is van sz. A legutols hr, e a magval ragadott, s ez grem mr pozitv lesz. Um legigagyobb magyar Offshore Lovagrl szl, Simor Andrsrl. Aki kitartott elkpzelsei mellett, s kzp - kelet eurpa legjobb elemzit verbuvlta ssze, s vezette kivlan az MNB-t, mg akkor is, amikor a politika ellenttes plusai kifogtk a szelet hajjbl. Szoks mondani, hogy az elskbl lesznek a legnagyobbak, ht ez nla é gy van, irigyei t gnyoltk gy elsknt, hogy Offshore Lovag. Ezt nem é titkolta, sajt bevallsa szerint tbb ciprusi szmlval é rendelkezett, nem szgyen az. Amgy mindegyiknek van vaj a fle mgtt, legfeljebb nem valljk seja. A fenti cikk arrl szl, hogy megvlasztottk az EBRD elnknek. Ezton gratullok neki, magyar gazdasgi szakember rg volt mr ilyen magas pozciban. Gy gondolom, hogy ez, szakrtelmnek mlt nemzetkzi elismerse. Sok sikert kvnok neki, jniusban fog pozciba kerlni. Elmondsa szerint az addigi idt pihenssel szeretn tlteni, azonban tudom n azt jl, hogy trade-elni fog ezerrel. Akrcsak mindenki ms, aki ezt a blogot olvassa. Peace Offshore Lovag dv mindenkinek, s Kellemes Hsvti nnepeket Locsolkodni meg csak akkor menjetek, ha mg megvolt a mai 300 pip. ) Sokan pedzegetik mostanban klnbz oldalakon, hogy mi lesz a JPY-el. Vajon fog-e tovbb emelkedni, vagy visszafordul, esetleg elkezd EKG-zni. Akrhogy é legyen, szerintem minden maior devizaprral szemben bull tendência vrhat. Um beszll pont, pedig kzelebb van, mendigência gondolnnk. Mutatom. Kattintssal nagyobb mretben é megtekinthet. Jl ltszik, hogy a piros vastag vonal egy C-level, melyet hamarosan megrint majd az r s visszapattan. Um legutols rally-ra hzott Fibnode-ok é ezt igazoljk, nem beszlve um Stochastic-rl. Mire az r elri majd a C-levelt, addigra a Stochastic keresztezds a mgikus 25-s szint alatt fog manifesztldni. Ilyet legutbb akkor lttunk, amikor a kpen lthat Rally megindult. Szval krem ​​kedves utasainkat, hogy ksztsk el beszll krtyikat, JPY vonat hamarosan indul. Vglloms um 102.5XX-como rszint, viszont addig mg tbb helyen megllunk majd. A fonttal szembeni kp nagyon hasonl az elzhz. Azzal a klnbsggel, hogy itt mr a C-level egyszer megfogta az rat. Megltsom szerint itt hamarabb fog megfordulni, vglloms 154.1XX szint krl vrhat. Vagyis ez lesz a maximum, amit az r ki fog hozni magbl a kvetkez rallyval. Hasonl a kp, mint a msodikon, mgis klnbzik. É um C-levelek jval a jelenlegi r alatt vannak. A fordul pont itt é napokon bell lthat lesz, akr a mai napon is, br az nnepek alatt ktlem, hogy nagy mozgsok lennnek. Az EURYPJ vrhat vgllomsa a beszllsi ponttl, 130.5XX krl vrhat Az USDJPY mozgsokat heti grafikonon vizsglva, j ltszik, hogy a jelenlegi r jval el van maradva a devizapr trtnelmnek korbbi szintjeitl. Bven van mg kraft az rban. Paz. Lovaf offshore

No comments:

Post a Comment